سوالات متداول
گارانتی شامل چه مواردی میشود؟
در صورت بروز خسارت،کارشناس شرکت تایر را بررسی نموده و طبق فرمول زیر خسارت محاسبه میشود:
وجه خسارت=قیمت خرید-(قیمت خرید*درصد سایش آج)
مواردی که ایراد ناشی از لاستیک نیستند شامل گارانتی نمیشوند مانند: تصادفات،تعمیر تایر،استفاده نادرست،استفاده در پیست مسابقه(موارد کامل روی کارت گارانتی درج شده)
لاستیکی که بدستم رسیده نوارپیچ ندارد. از کجا بفهمم که لاستیک نو است و قبلا استفاده نشده؟
چند سالیست به علت مسائل زیست محیطی بین المللی، اکثر لاستیک ها بدون نوارپیچ وارد گمرک میشوند اما روی لاستیک ها علاوه بر برچسب، خطوط و علائمی وجود دارند که با اولین استفاده از بین میروند و نشان دهنده ی نو بودن لاستیک هستند.
لاستیک ها از چه طریق ارسال میشوند؟ مشتریان شهر تهران از طریق ارسال پیک و مشتریان شهرستان از طریق باربری
چگونه میتوانم لاستیک را رایگان تحویل بگیرم؟ میتوانید هنگام خرید گزینه مراجعه حضوری را انتخاب کنید و بعد از پرداخت وجه حضورا تایر خود را تحویل بگیرید.
روش های پرداخت» از 3 روش میتوانید سفارش خود را پرداخت کنید:
پرداخت در محل (ویژه مشتریان شهر تهران) /// خرید اینترنتی ( دارای ای نماد تایید شده) /// کارت به کارت ( شماره کارت شرکت با شناسه ملی ثبت شده)
بعد از پرداخت باید تماس بگیرم ؟
در نظر داشته باشید بعد از خرید، پیامک تایید و کد پیگیری برای شما ارسال میشود و امکان صدور فاکتور در پنل کاربری شما فراهم است. ضمنا کارشناسان ما در اسرع وقت ( 9 الی 22) با شما تماس خواهند گرفت.
در صورتی که وجهی از حساب شما کسر شده باشد، ولی پرداخت ناموفق تلقی شود، طی 72 ساعت به حساب شما باز خواهد گشت.
|
رویه های مرجوعی: تمامی لاستیک های فروشگاه با 5 سال ضمانت تقدیم مشتریان عزیز میشوند. اگر سایز لاستیک خریداری شده با مشخصات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد لاستیک به هزینه فروشگاه تعویض میشود. |